Vakgebied: | IT |
Opdrachtgever: | Onze klant is een non-profit organisatie |
Dienstverband: | Vast |
Werkweek: | 36 uur |
Salaris: | Afhankelijk van kennis en ervaring |
Locatie: | regio Utrecht |
Referentie: | 6300 |
Datum: | 19 november 2024 |
Vacant: | 2 dagen |
Status: | nieuw |
Introductie
Ben jij een servicedeskmedewerker met minimaal 3 jaar ervaring die open staat voor een mooie uitdaging? Ben je klantgericht en werk je graag als aanspreekpunt?
Kun jij IT-problemen/verzoeken oplossen, bewaken en met functioneel beheerders schakelen?
Dan ben jij misschien de Servicedeskmedewerker IT die we zoeken!
Lees snel verder en reageer op de deze afwisselende functie!
Organisatie
Onze klant is een non-profit organisatie
Functie
Als servicedeskmedewerker ontvang, interpreteer en registreer je incidenten binnen Topdesk. Hierbij wordt ook gebruik gemaakt van diverse ITIL-processen. De volgende werkzaamheden horen hierbij:
- het oplossen, bewaken van de voortgang en afhandeling van incidentmeldingen;
- inschakelen van specialisten bij incidenten, zoals functioneel applicatiebeheerders en leveranciers;
- beantwoorden van vragen van collegae met betrekking tot accounts, autorisaties en IT-toegangen;
- informeren en adviseren van collegae met mogelijke oplossingen van problemen/incidenten die zij behandelen
- uitvoeren van changes, registraties en administratieve verwerking bij meldingen;
- informeren van storingen en systeemonderhoud bij collegae intern;
- het uitvoeren van verbetervoorstellen;
- het ondersteunen van verplaatsingen, verhuizingen en verbouwingen met IT-apparatuur.
Functie-eisen
Om goede invulling aan deze rol te geven, ben jij/in het bezit van:
- minimaal een afgeronde MBO-diploma;
- 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
- kennis van ITIL en Incidentmanagement. Een pre als je in het bezit van een certificaat bent;
- kennis en ervaring met Topdesk en MS Office;
- bereidheid om op locatie de werkzaamheden uit te voeren;
- uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands, zowel schriftelijk als mondeling (Dutch is a must-have, C1 level).
Je herkent je in de volgende competenties:
- communicerend, klantvriendelijk, analytisch vermogen, leergierig, proactief, behulpzaam, geduldig.
Aanbod
Je komt direct in dienst bij onze opdrachtgever. Zij bieden jou naast een uitdagende werkomgeving, een baan van betekenis en leuke/toegewijde collega’s:
- een jaarcontract voor 36 uur per week, met de intentie om te zetten naar uiteindelijk een vaste dienst;
- salaris tussen € 2.500 en € 3.600 bruto per maand bij een 36-urige werkweek (afhankelijk van de fase in je loopbaan);
- 25 vakantiedagen, te verdelen in een gedeelte vakantie-uren en PLB-uren;
- Een vakantietoeslag van 8,33%, en een eindejaarsuitkering van 8,33%;
- een goede pensioenregeling, een vitaliteitsbudget;
- een prettig kantoor die gemakkelijk met auto en ov te bereiken is;
- pakket aan aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een cultuurbudget, en volledige reiskostenvergoeding wanneer je reist met het OV.
Sollicitatie
Ben jij de Servicedeskmedewerker die wij zoeken? Solliciteer dan vóór 30 november 2024 met Nederlands cv en motivatie via de button ‘Solliciteer Direct’. Reacties na deze datum komen op een reservelijst terecht.